dada dadada dada dadada

lyssnar lite på Blunt. Det va ett tag sen. Jag måste erkänna att jag har grymt tråkigt. har hällt i mig en 1 cola light den senaste timmen å kommer nu i efterhand på att det inte var den bästa iden. Koffeinet håller mig pigg tills jag ska till skolan imorn typ ^^ sen i skolan kommer jag vara sååå deppad.  SO ME. Jag vette fan.. kan lika gärna dricka sista halvlitern nu när jag redan börjat. Tänkte precis berätta att jag var kissnödig.. sen kom jag på att jag skrev det i mitt förra inlägg å de kan verka som att jag har nåt problem med min blåsa. Men jag dricker mkt. Okej? ^^

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Libresse är dött. Fast jag har blivit besatt av de ^^ inne rätt mkt. Men det är kul å man lär sig en del : ) hum.. tänk den som aldrig onanerar.. Vilket trist liv xD Alltså, killar skämms aldrig (nästan) över att berätta om hur ofta det runkar å blaha blaha.. vfr ska det vara så himla privat å skit när det gäller tjejer? Aldrig nånting jag har förstått riktigt. Men aja :D Imorn ska jag till skolsyster. Privat ärende xD hahahahahaha skojja :P okej nu kommer flummet. herregud.. nej jag ska ta mig samman å vara normal resten av kvällen. woho ^^

Jag är i desperat behov av att rida privathäst igen. Mkt roligare ju. bajsa. måste hitta nån hästjävel snart x)

Pratar me Sofia på msn.. om segelbåtar x) haha.. ska dra kanske skriver mer senare! Pusspuss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback