fick du nog? Ja, det fick du nog

Kent kent <3 sitter å lyssnar på dom just nu. Kärlek..
Imorn ska jag in till stan och köpa en bok. Nån som vill jänka? ^^ kanske inte så kul å kolla på böcker(vi kan kolla på HM oxå. Och andra affärer oxå om nån vill). Men min kusin påstår att man är intellektuell om man läser böcker. Jag vet inte vad intellektuell är men jag vill vara det. Boken heter vingklippt ängel.

Annars har jag inte gjort nånting idag. Sminkat mig. Jag hade tråkigt. det blev faktiskt snyggt. När man för en gångs skull inte har bråttom. Hum.. Min kusin åkte hem förut. det blev tråkigt. Nu har jag ingen att prata med. Vad ska jag göra fram till klockan 6 då.. sitta vid datorn. kanske går ner å målar ett ägg ^^ faktiskt. rött ska de va.

Hejdå (L)

Kommentarer
Postat av: Louise

Du får tipsa mig om kent låtar som jag kan ladda ner...roligt det där om böcker och intellektuell sötnos! jag vill ockås måla ägg ..precis som när man var liten..puss och kram

2006-04-14 @ 14:26:42
Postat av: Ellinor

Du fick visst ganska bråttom att köpa boken. Hehe, jag lovar, du kommer inte kunna sluta läsa. ;)
Åh, tack för att du nämnde ägg. Jag måste ju måla minst ett ägg, om jag orkar.

2006-04-14 @ 14:47:01
Postat av: Martina

OWH Vingklippt ängel:O hon som har gjort den, det är ju självbiografi, hon heter RISKAVFALL på helgon . hon heter Berny blue, as cool e hon. jag vill me läsa den Joakim har den men jag får inte låna vad gayigt. men jaja :) älskar dej

2006-04-14 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback