Hemma

Kom hem vid halv 9 idag. har just kollat på OC. Vad bra att Marissa kom tillbaka till harbor! Hon e fan besatt av Jhonny! :/

Jag saknar dig så jäävla mkt!! vet inte vart jag ska ta vägen!! kan inte dämpa saknaden heller.  Jag vill ringa dig. Jag vill komma hemma till dig, ligga i din soffa med huvudet i ditt knä, du ska prata med mig å pilla i mitt hår.. som förut.. Jag älskar dig så obeskrivligt mkt. Snälla förstå mig. Jag kan inte leva utan dig. Du är mitt allt. Snälla förstå.




Dagens höjdpunkt (Julle): 3 älgar på samma gång
Dagens citat: Shit vad mkt rådjur, älgar och...eh... och strutsar vi har sett idag! /Måste jag ens säga vem som sa de? :P inte mitt fel att strutsar och tranor är lika!
Dagens låt: Fronda - Mitt rop på hjälp
Dagens person: Åsa. Tack så jävla mkt för det du gör!! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback