Ingen kan som han leka med blod

Hej ^^
Red shy idag. asså fan det fulaste man kan döpa en häst till! shysst lixom. först när jag stog där utanför ridhuset för dom jävlarna öppnade inte dörren så började hon snurra runt å bla bla. Skit irriterande. Sen kan man fan inte sitta i hennes galopp för hon e så stel så det känns som att sitta på en hackig gunghäst eller nåt. I vilket fall när vi började hoppa gick det ganska bra men hon klagade på att jag höll henne för kort. Vafan det gick ju inte att hoppa annars hon bara  rusa. sepe. spelar roll om jag går på 6 språng å alla andra på 4 xD hon e faktiskt ponny typ ^^

Sen när vi skulle till bussen hade Linda damp som vanligt
*Linda as-garvar oavbrutet i ca 10 minuter*
Tove: Vad faaaan garvar du åt?
Linda: Mitt spott!
Asså du har fan adhd :P fast det va rätt kul xD

Sen när jag å Martina skulel gå på tåget så stängdes dörrarna direkt när man tröck på knappen så man va tvungen att springa xD haha det va skitkul för Martina hann aldrig springa in. hahaha xD sötnöt ;)

annars har jag inte gjort så mkt. pratade lite med Åsa efter franskan. Hon e läskigt *vadfanheterdet?motsatsentilltrög" kvicktänkt kanske.. fast ändå fel.. hon ligger alltid ett steg före hela tiden typ :S

Nu måste jag gå å duscha för jackass kommer om en kvart. Det äger fett :D hahahaha fast klockan 11 kommer dirty sanchez (HUR I HELVETE STAVAS DE ?! :O) det äger fan mer xD .. haha igår när en snubbe vaxa pungen blev hans pitt typ så här liten *håller upp tummen å pekfringret med typ 5 cm i mellan* asså shit jag å min brorsa garva så mkt så vill höll på å ramla av soffjävlen xD hahahahahahaha. garvar fortfarande åt de xD  aja, måste jalla! Pusspuss <333333333


PS: JAG FYLLER ÅR SNART!! :D :D <o:) wiiiiiiiiieee :D:DD:D


Kommentarer
Postat av: Louise

Shit! Så liten? hahaha

2006-04-04 @ 16:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback