Lvl 9

Jag lär mig snabbt. Men satan vad fort det gick på lvl 9, haha. dog på direkten typ. ooh, min brorsa ska köpa need for speed-most wanted! Ett skiitbra och roligt bilspel på ps2 :) hoppas han köper de idag!

Jag har ingenting att göra. Jag, mamma å brorsan åt våfflor förut. det var gott men nu är jag proppmätt. Ikväll ska vi hyra film å keka godis =) Min familj e faktiskt lite snäll ibland. haha ^^

Jag saknar dig som fan! Hela tiden..  det är skitjobbigt. Jag vill ha dig hos mig dygnet runt..

Hm för ett tag sen skrev jag ett brev till Ellinor, 3 stycken A4-papper =) kan ju ta en liten promenad och posta de ^^   men jag vet inte om jag orkar- Jag är lat. Ska städa mitt rum kanske. Innan mamma kukar ur totalt. anw.

Kolla vilken sötnöt =) Föddes 16/1 i san diego haha :)
http://news.bbc.co.uk/media/images/39384000/jpg/_39384768_baby_panda_ap.jpg


Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas du har/får en trevlig dag! Pandan var fruktansvärt söt! hihi kram på dig Tove!

2006-04-01 @ 15:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback