;O

mitt huvve kliar. Tänk om jag har löss. hemska tanke. gud vad snuskigt. som snus .. haha fattar ni skämtet?
de kanske e seboré ..? hellre de en löss.. eller så har jag torr hårbotten. kan ta lite kräm ..  parfait ^^ lite kletigt bara. Jag kommer ihåg på idrebussen (härliga hågkomster) när jag tänkte smörja in mina synorgan med kräm. dom va torra då. men det va inget bra var det någon som sa... jag skulle behöva nån personlig assistent som kan understödja mig med sånt där crap. fast är man torr så är man då ska man smörja in sig om det så råkar va i snuttemurran :D så ere bara. Men jag tänkte lite.. finns det ingen risk för att mitt hår ser fett ut om jag tar hudkräm..? Jag hörde nånstans att ketchup skulle va bra. Visserligen för håret å inte för hår botten (säger man botten eller bottnen?)

Just nu slog det mig att mina föreställningar är helt oväsentliga  . Är det någon som bryr sig var, när å med vad man ska smörja in sig? Alla har  väl sina egna små knep. olja ska tydligen oxå vara bra. För naglarna alltså. Fast naglar är inte nåt jag lägger ner speciellt mkt tid på här i livet. Jag anser att det finns viktigare saker att bry sig om än naglarnas färg och ifall dom är lite trasiga å så. Vem bryr sig? Den som bryr sig om hur mina naglar ser ut kan ta sig.

Min cerebrum (hjärna) går sakta såhär dags på dagen. Därför kan mina reflektioner bli lite väl besynnerliga. Jag har funnit en synonymordbok i cyberrymden. Den är otroligt medryckande. Men jag ska faktiskt slagga nu. Ha det förträffligt.

Blodpumpiga vördnadsbetygelse (hjärtliga hälsningar) Eran i högsta grad intellektuella(eller förståndsbilade skulle oxå vara OK ifall ni föredrar det) Tove

Kommentarer
Postat av: Louise

Ditt inlägg var ypperligt och öh bedårande... :D från högaktingsfulle vän (vet inte riktigt vad det där betydde men det är inte så väsentligt :P

2006-04-15 @ 12:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback