Panikångest

Fick det i skolan idag. Usch det är inte kul.. hade skitsvårt å andas å visste fan inte vart jag skulle ta vägen. Hade lust att bara slå huvvet in i väggen tills jag svimmade å slapp känna. Men sen gick jag iaf till Maria för jag vet att hon kan lugna mig :) vilket hon oxå gjorde idag. annars vettefan vad jag hade gjort.

Det var annars ganska kul i skolan. eller iaf efter. Jag, Josse, Lollo å Klara hade kebabpicknick i i anfiteatern :P sen hade vi matkrig med köttet som va kvar :) Om jag åt en bit som vi hade kastat omkring å sånt så skulle Lollo bjuda mig på fika. Så jag åt den ;) haha. Så först gick vi hem till Klara sen till Lollo å sen till stationen för att gå till fiket. haha. Jag gick med Vippan å så trampade jag i hundskit för ingen plockar upp efter sig :@ då skulle jag gå ner i typ ett dike där det va snö å torka skon men då ere såklart man halkar å ramlar i lera .. vafan :P

annars har jag inget spec. att berätta. skriver mer sen. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag säger ju det, ligger hundbajs ööööverallt. men jag har inte haft lyckan att trampa det än :)

2006-04-07 @ 18:13:29
Postat av: Louise

haha det var skit kul idag! Puss gumman jobbigt det där med panikångesten :(

2006-04-07 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback