Shitt

Min klänning ser ut som en tattar-klänning!!!! :O sa till mamma att jag ville sy in den lite där uppe där kjolen börjar så den inte går ut så mkt. Hon tyckte jag var knäpp å sa att den inte alls stack ut så mkt. Bajs. Den göör de :( .. tänk om det inte är öppet köp!! Antagligen inte :/ åhhh.. fuck


Jag har tråkigt. Varför är det så fult väder för? Jag vill ha fint väder! Så man kan va ute med kaninerna eller hoppa! Pfngjfd..kom fram jävla sol! hoppas det spricker upp framåt kvällen iaf. Varför är det aldrig någon inne på msn för? Vad gör alla ? Ute å leker i solskenet? Iofs. dom kanske sover :/ Lollo å Carro t.ex. Var faen håller ni hus? =P Logga in på msn ffs.

Tror jag ska kolla på tjenare kungen. Har ändå inget annat att göra. bajs på hela skiten. Det här är trist! Vill ha kväll nu! ... blöhö.. jag är trött. Hejdå

Kommentarer
Postat av: carrooo

thihi nu är jag inne :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback