sunshine

Balla balla :D Hoppas alla mår bra själv mår jag prima :D fredag å underbart väder lixom hur mkt bättre kan de bli ?! :D Dessutom har jag blivit kompis med Maria igen HAHA :P jag ba: förlåt å hon sa de me å sen börja vi skämta om bajs å snoppar :D haha :P för sexorna skulle göra med lera å jag sa att det såg ut som pressat bajs sen fråga Åsa vad dom skulle bygga för nåt med leran för dom skulle ha nåt tema. Maria ba: dom kan göra snoppar :P haha, höll på å garva ihäl mig x)
Nu sitter Julle här breve mig å vämtar på att jag ska åka å handla med mamma för hon vill ha datorn.. men jag måste skriva lite  till först ^^

Idag i skolan var e så jääävla tråkigt.. kom typ en halvtimme försent ^^ när jag kom in i klassrummet fick jag värsta chocken för alla nior va där inne så det va massa folk :P haha. Vi kolla på en skiiiiiiiiit trist film som va svart vit.. vet inte vad den handlade om riktigt x) tyskland tror jag 8-) men den va  tråkig.. Patrik spolade fram typ en timme när lasse å tiden inte va där men dom märkte :@ haha

Sen var jag å fika with my dear friends :D det va trevligt.. fast det blev storm en lien stund.. uuh =P

Nu ska jag typ dra men jag skriver mer ikväll (: Puss å kram micro pop ^^

Kommentarer
Postat av: carro

asså den filmen var såååå låång tråkig !! fatta ivi skulle se på dne ?! puss och kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback