The world is black

Heey, är glad för tillfället :) För idag ska jag rida å jag har precis köpt nya chaps, skinn.. kosta 700 spänn :O men dom sitter som slimmat. Tror jag får blodstopp snart x) sen imorn ska jag se ice age 2 me Carro :) det va längesen vi gjorde nåt tsm! Det ska bli roligt :D och när jag kommer hem efter ridningen idag kommer Johanna, Pelle, Tia å Alex va här :) Alex va det längesen man träffa så det ska bli kul. Åsa kommer oxå. Hon sa att hon skulle kolla mig å om det inte va bra skulle hon ge mig en smocka! Jag ligger risigt till :P men men ^^ har för mig att det var nåt på lördag oxå. Kanske ska till stan med Åsa.. eller hon ska dit klockan 9 å lämna nyckeln till sin gamla lägenhet men jag kanske åker in senare å möter henne ^^ om jag pallar. funderar på att spara lite pengar.
Jag köpte replay-jeans igår :D kosta 800 men jag sa till mamma att jag kunde få en försenad present så jag fick 400 spänn till dom :) Men jag vill ha skor. antingen dom i södertälje eller converse ^^ maah <3 Gud vad mycket jag skriver. Duktig tove :) fast jag börjar få idetorka nu faktiskt.
Nån som vill hitta på nåt på lördagkväll?
Ska keka lunch nu. ha de fint, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Försenad födelsdags present..den ska jag också börja köra med:P Jag hittar gärna på nått på lördag :D gå i frid

2006-04-13 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback