weey

Skulle skriva förut men då kunde jag inte komma in :S
anw. kom hem för typ.. 1 ½ timme sen. Stannade lite längre än planerat hos Patrik ^^ . haha. Anw. vi åkte moppe till honom från uggleskolan. Oskar skussade mig å Klara. Faan va kallt om huvvet x) sen vare en bil som åkte bakom oss som blinkade me lyserna, jag höll på å dö, trodde det va polisen xD haha. Men det var ändå skitkul. fast det var roligast hos Josse när jag hade damp :D hahaha. Jackass the movie äger verkligen!!! Det finns en tvåa ;O
Iaf. Hos Patrik kolla på vi på vänner. Första året lite.. det är inte lika kul som dom nyare :P sen åt vi macka i hans cooooola kök :D mam. Vid 3 (tror ja) så gick Dan å Klara hem för dom lät för mkt x) nej men aja.. Då sov vi lite.. sen gick jag å carro upp vid 7 eller halv 8 å gick hem. Gud vad fint väder det va/är (: Ska nog ta mig kjol å gå ut lite i trädgården ^^ Pusshej

Kommentarer
Postat av: Louise

Va? Finns det en tvåa!?! Yeah måste se! Kram

2006-04-22 @ 15:48:21
Postat av: carro

haha .. Den filmen är kul !! x ) haha jag ska ju gifta mej med patrik och få hanns kök !!! MOHAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback