1:ornas dag

Hej hopp
Ingen skola idag :) Alla 1:or ska till Lida å göra nån tävling. Hoppas jag får göra de jag e bäst på, heja på dom andra :D:P haha. Lyssnar på wonderwall, den e så braa! Det va en på idol som sjöng den igår ju. han va inte så bra har jag för mej :P Asså hon som hade sminkat sig konstigt under ögonen med värsta kruseduller å hade lite annorlunda stil typ, hon va ju fan hög! å hon den där med rosa hår som sjöng med skitgnällig röst hon hade daaamp som fan :P "Fuck you jag kommer tillbaka" haha =P herregud vad jag älskar de där programmet garvar som fan :P
men men, jag e på bra humör för de e ingen skola å imorn kommer Emma :D<333 fan vad jag längtar! undrar om jag ska gå till skolan imorn *-) vi får se hur de blir med den saken .. awh! Saknar&älskar dig meest gumman!
Nu måste jag dra. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Louise

Men jag då!?! älskar du inte mig mest yo biatch!

2006-08-31 @ 10:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback