hej hopp

Fatta hur allt kan vända på typ 2 sekunder. Just nu känns allt okej. Men för en halvtimme sen vare skit. Hoppas de e en bra dag imorn..
idag hade vi historia å matte. på matten hade vi typ diagnotiskt prov eller vare heter.. Det gick dåligt. På historian hann vi typ bara ha upprop för han frågade alla vilket land alla kom ifrån å de blev typ disskussioner hela tiden. Jag sa att min farfar var från norge men det fanns inte så mkt att diskutera men han kunde iaf uttala mitt efternamn rätt. Favorit-lärarn. haha. nej men han verkar ganska bra faktiskt. Mattelärarn verkar inte så bra tyvärr :/ Han sa inte ens åt dom som pratade medans han gick igenom saker. men hoppas han e bra på å förklara saker å sånt iaf. Vid kvart i ett sluta vi iaf. då åkte jag hem i regnet å satte mig framför tv:n å slappa..


Emma, asså du vet inte hur mkt du betyder! Tack för att du finns<3 Älskar dig så otroligt mkt, du e världens underbaraste vän.  Ring när du vill. Jag menar de verkligen, finns här för dig dygnet runt! Hoppas vi ses snart!! <333

Kommentarer
Postat av: emmaeskil

fy fan så söt du är gumman, du betyder någe enormt för mig glöm aldrig. finns alltid för dig dag som natt närsomhelst asså. älskar dig så mkt att det inte ens går att förklara. vi mot allt! och nästa helg kommer bli den bästa i mitt liv, puss&kram din emma

2006-08-25 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback