rubrik

hejsan
Jag sitter å pratar med jack på msn det e jävligt kul xD vi pratar om hästar :P

JACK/// säger:jaha haha bra så d e vegetarianer

JACK/// säger:så om dom lyckas bita sönder ditt finger

JACK/// säger:så spottaru ut det efteråt??

Tove `fanfanfan säger:precis

JACK/// säger:och då kjan man iaf gå ti sjukhuset och dom syr tillbaka det igen

Annars har jag vart i skolan idag. På morronen kom inte bussen så jag fick stå å vänta i en halvtimme. men jag slapp engelska ^^ eller inte hela lektionen men lite å de e bra. ASSÅ VÅR FRÖKEN KAN INTE ENGELSKA! det e fett störande. Vi hade diktamen då skulle man skriva. If two witches watching two watches. Which witch would watch which watch :P eller nåt sånt.

Vid halv fem sluta jag å då åkte jag hem å plugga å åt. Höll fan på å hungra ihjäl :P
Skriver mer senare. Pusshej


Kommentarer
Postat av: denise

heter din engelsklärare Torun? hah

2006-08-30 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback