skit skit

Jag fattar inte matten, jag fattar inte kemin å jag fattar faan inte varför jag valde natur!! Allt kommer gå å åt helvete.
Å jag hatar dig för att du tror att jag är lika jävla smart som dig! Jag får väl bli sur om jag vill du kan inte komma å säga till mig vilket humör jag ska vara på. Å jag kan inte läsa å förstå bara för att du kan det. Tror du inte att jag har läst eller? Tror du att jag försökte svara på frågorna utan att läsa texten först?? Vad fan tror du egentligen?? Att jag är ett geni? Inse att jag inte är den dotter du vill att jag ska vara. Jag valde natur för att du skulle bli nöjd å jag bestämde mig för att ge gärnet å få bra betyg. För att DU skulle bli nöjd. Men det går ju fan inte. Jag ÄR inte å kommer aldrig att bli lika duktig i skolan som du var...


Kommentarer
Postat av: Mickis

Seee... därför skulledu vat att gå på ökna =).. Unerbart och slappt som fan =). Me love.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback