Halka

hejs svejs!
Det var trevligt i Romme, haha. asså jag å lollo va fan as-flummiga xD
"Hej, jag undrar vfr det heter schweizernöt istället för hackade nötter?"
Asså allvarligt, jag trodde du skämta!! hahaha xD fan va kul det va..Du, jag å pommes frites e fan oslagbart!! Å gissa vilka som fick Åsa å Maria att åka svart backe? Jo, vi :D haha. Visserligen va den typ brant som en röd men skitsamma :P  jag läste just min text å kom fram till att den e väldigt osammanhängade :D haha. jag e helt slut i benen! det e jobbigt att åka ankarlYft xD man får typ kramp i innerfoten :S
Nu ska jag göra nåt annat! pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Viktor

roligt att du hade kul där uppe !! själv så satt man vid ett data bord och fixa massa datorer till komun snubbar !! Mvh viktor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback