Hej hej

Hejsan.
Precis fixat den här bloggen så får väl se hur jag klarar mig ;D
Har tråkigt. Därför jag gör det här.. kanske är kul :P

Idag har jag varit i södertälje me Josse, Carro å Lollo! Vi köpte en present till Eva (: sen köpte jag shampoo, balsam å hårinpackning till mig själv :P vadå skämmer bort mitt hår? haha.



Älskar dig så sjukt mkt! Det enda jag tänker på är du! det enda jag vill är att vara älskad av dig! gråter varenda kväll för att det gör så satans ont!! För dig är jag en i världen. För mig är du hela min värld. Du är den enda jag kan vara lycklig med! När jag är med dig existerar inget annat! Önskar att jag var speciell för dig så som du är för mig...När vi skiljs åt i sommar kommer jag gråta tills jag är helt uttorkad. Kommer inte kunna njuta av dagen som jag egentligen borde. Kommer bara ha ont å må skit. Måste du vara så underbar?! Har aldrig älskat någon så mkt som jag älskar dig! Ingen kan älska dig mer än jag. Skulle göra ALLT för dig! Vad du än bad mig om skulle jag göra det.  Du kommer aldrig få veta hur mkt du betyder för mig.. egentligen... du tror att jag är tacksam å tycker om dig. Men det är mkt mer! DU ÄR MITT ALLT!! Fatta! jag älskar dig hur mkt som helst! Vill bara ligga i din famn å känna att du finns där. Så som du alltid funnits på dagarna. Så vill jag känna dygnet runt. Vill ha en speciell plats i ditt hjärta som du har i mitt..  Att jag aldrig kommer få leva med dig gör så jävla ont så det går inte att beskriva! Kan inte ha kul utan dig! No matter what I do, all I think about is you..  VILL HA DIG HOS MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback