Kärlekens tunga

Saknar dig redan! hur ska jag klara flera veckor :(

Kom just hem från konfaträffen! det var rätt kul men störde mig fett mkt på en viss person som va väärldens fjortis. usch.. men iaf. vi gjorde en jätterolig lek! En groda hoppa över ån kvack, eller nåt sånt :P

Innan vi gick till kyrkan var ja å köpte en skidjacka.. den e likadan som Evas så först ville jag inte köpa den.. sen kom jag på att jag kommer nog aldrig mer åka skidor tillsammans med henne å jag kommer inte ha den i skolan så då gör det ju inget ;D sen var vi på mcdonalds (L) mmm.. haha

Lyssnar på en låt som e rätt bra faktiskt,.. Need you now me Zac Hanson. det va en tjej på msn som skicka den :) nu ska jag återgå till städningen av mitt rum.. hm.. får se hur jag lyckas på den punkten ;D pusshej

Kommentarer
Postat av: Lolo

Jag diggar dig med! du måste berätta om konfaträffen sen hehe. spännande. måste bara fråga ifall hugo var där?? gud vad sorgligt det där om jackan låter :*( "aldrig mer" jaja pussåhejälskardig

2006-02-12 @ 20:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback