Mullan min sötnos

Älskar dej så mkt sötis! <3 kul det ska bli att börja rida dig (:

hade NP i svenska idag! det gick rättså bra =) men jag va tvungen att vidta lite drastiska åtgärder för att få inspiration ;S vilket språk jag använder! haha. Men men... är lite hungrig men jag orkar inte gå ner å fixa nåt så det får va (: hehe.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. har inte gjort så mkt idag. utom att rida Mullany på bommar då det var kul (: fast Maria red Willy å han va knäpp! dessutom såg hon ut som en liten myra däruppe :P så medans Sanna fick hjälpa henne att kontrollera den stora besten så galopperade jag å Carro på en volt på andra sidan å jobbade över en upplagd bom =) det var roligt. Älskar att rida Mullan min sötnos. Hon var så duktig även om hon bara böjde sig som en banan när jag försökte ställa henne xD haha..inte hennes fel att hon e liiten å outbildad ju.. <3 Missar nästa gång :'( buhuu! men jag ska till Romme då! det e ju oxå kul (:  hähä.. Kmr sakna min älskling!

Nästa å nästnästa vecka ska jag praoa på pärlviken. sheet ja kommer dö av trötthet å kyla asså :D haha. Nu ska jag nog inte skriva mer.. uttröttande för mina kära läsare ju ;) Pusshej

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag hoppas du mår bra som en sparris... det ska bli askul att åka till Romme tillsammans med dig! kram

2006-02-09 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback