Vintervila

Tjallå!
Var ute å sprang me Patrik idag  *vispranghelavägenutanattgåenendagånghost*

Sen åkte jag till BUP.. jag hatar att vara där! den där människan är konstig hon frågar hela tiden hur jag känner om olika saker, jag fattar inte ens vad jag ska fråga på såna frågor... lixom hur jag känner mig när jag e lessen.. jag ba: eeeh, jag käner mej lessen :S eller vadå? hon e knäpp

på em va ja i stallet.. Zantiago skulle skos elelr nåt så jag gjorde Alicia sälle ;D det staaank bränt å nu luktar min jacka så :( fick skuss hem me hon iaf så jag slapp åka buss *yeah1poängtillmig*

jag har tråkigt.. kanske ska kolla på nån film! pusshej <3333

Kommentarer
Postat av: carro

jag mår sämre =( Haha sprang ni inte hela tiden =P ? Haha Pussochkramcarro=)

2006-02-27 @ 19:55:30
Postat av: Martina

Hoppas det inte var min jacka :P haha nej det gör ingenting OM det var det.. :P Ingen vill äta semla med mej :/ haha ;P

2006-02-28 @ 10:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback