AAAAH :D

om typ 14 timmar åker vi ;D shiit jag längtar skeetamkt fast jag e typ nervo oxå :P brööl ^^ Jag har precis packat färdigt å så^^ de blev en rygga å en fet bag :P haha men jag kan bära allt ju :P jag e typ stålmannen :P eller inte. Min syrra kunde bära min förra rygga men inte jag x) haha. men vadå? den va fett tung typ :P Jag kan inte råför att jag e kleen ^^ idag köpte jag iaf en sån där mobbad sjösäck och sen köpte jag shampoo som är bra miljöval :D shit jag e fett seriös :P men jag vill ju inte förstöra svenska naturen och östersjön ;D Jag svär jag kommer glömma solbrillorna -_- typiskt mig. jag måste gå på toa nu.. Kraaam hejdåå

jag e sjuuk :( har ont i halsen.. hoppas de går över..

Kommentarer
Postat av: Klara

hjälp!jag kommer säkert oxå glömma nått =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback