Enstaö

Hejsan.
Igårkväll var jag med mina älsklingar på enstaö å grillade ^^ Det var fett nice. Alltså Carro jag å Lollo kom typ vid 3 för vi skulle träffas då men sen va typ alla försenade så vi kom inte ut till ön förns typ klockan 5 iaf x) När vi va där så typ bada vi, grilla, fiska.. JAG FICK NAPP :D fett coolt.. jag ba: Viktor får jag testa å kasta bara en gång .. han ba: aja.. å så fick jag napp på första försöket lixom ^^ värsta skickligt :P Fast den va typ pytteliten så man kunde inte äta den men ändå. Innan hade Fille fått upp feta gäddan! Den var lite läskig men ändå coolt att han fick en stor fisk :P Jag smakade på den när dom hade grilat den å det äckligt ^^ Ivf. vid elva eller nåt så badade jag å lollo igen å hoppade från klippan (: det var roligt och as-varmt i vattnet men typ alla myggor attackerade så vi var tvugna att gömma oss under vattenytan x) Senare vid halv 2 eller nåt åkte typ alla hem. vi skulle egentligen tälta där. Men dom som skulle sova kvar blev värsta besvikna för att dom som åkte hem inte stannade kvar eftersom dom ändå hade med sig grejer artt sova över me. Det var fett taskigt kom jag på så jag stannade fast jag egentligen inte kunde. Men Lollo min älskade vän rodde hem mig kvart över 6 på morronen. Fan vad shysst du e gumman<3 ..så nu är jag iaf hemma å snart ska jag åka till landet :/ eller om typ 50 minuter men ändå. Jag måse hinna bränna en cd som jag kan lyssna på i bilen, lägga in bilder i bilddagboken, duscha och äta frukost :P men aja, jag hinner säkert på nåt sätt ^^ ha de bra alla. Jag lyckas säkert komma åt en dator under min semester :P så då kan jag uppdatera lite (inte för at tdet kommer hända så mkt men iaf.) Puss å kram kommer saknar er! <33

Kommentarer
Postat av: Carro

jag vet inte vad jag ska skriva men men x )jag vill åka ut dit och bada och sola :P Puss och kraam ha det så kul på landet..

Postat av: Klara

blää vad avundsjuk jag blir, jag ville ju oxå va me ha det bäst puss

2006-07-03 @ 09:59:54
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback