när du har sjukt bra koll å har häslan i behåll är det glassigt

Hej hej hemskt mycket hej!
Igår kväll var jag med Klara, Eva, Josse, Jalle å lite med Dan å Patrik(du e dum Patrik)  vi grilla först å sen gick vi till bergvik å näcka det var jävligt varmt i vattnet :D vid halv 4 kom jag hem å la mig, va lite svårt att sova för det hade börjat ljusna å dessutom låg jag å oroa mig över scoutskjortan :/ haha för dom som inte vet vad hjag babblar om nu borde det låtiti rätt kul x) anw. har inte så mkt att berätta. Imorn kommer Lollo hem :D

Senaste tidens
citat: Åsa: dina lökar hänger därute (till mig) Pappa(som bara hörde hälften): VA? redan? Du som e så ung
ord: baconost (uttalas bason-ost)
roligaste: mannen på mcdonalds: en big mac med stor pommes å stor cola
hon i kassan: vill du ha en dipsås till?
mannen: nej tack, jag bantar (HAHAHAHAHAHAHA XDD)
låt: spökstad - kent

puss å hej gåslever :D nu ska jag gå å äta macka


Kommentarer
Postat av: Klara

jaaa!patrik är dum =P.hm..varför skulle hon säga att dina lökar hände där ute,det lät ganska skumt ^o)

Postat av: Louise

Glassi glassi glassiiiigt hahaha Du som är så ung! det var roligt. Va glad jag blir att du saknat mig:D det värmer mitt hjärta.. Det där med mc donalds var du där när nån sa så eller har du läst skämtet nån stans? jaja ha det så bäst!

2006-07-29 @ 13:06:00
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback