blaha

Hej allihopa (: Idag har jag, carro å lollo hängt i skolan XDD hahahaha, sååå mobbat. Men det var väldigt roligt. Tyvärr är det en hemlis vad vi gjorde. Om man åker till skolan å letar överallt så finns ledtrådar, OOOOH ^^ Kul hade vi iaf (: Sen var Lollo tvungen att åka hem till Vippan så jag å carro cyklade hem till mig i regnet å jag städade mitt rum. Stolt som fan! Det är fett fint nu ^^ Sen åkte jag å hon hem till Samuel å hade kuddkrig med han, Adam å Oskar. Eller det va mest Samuel å Carro som hade kuddkrig faktiskt XD vi kollade på en film samtidigt som hette finding neverland eller nåt sånt .. alla tyckte den va skittrist utom Adam som va helt inne i den x) Jag har hunnit göra rätt mkt idag å än är inte dagen slut. Ska till råsunda med Lollo sen (L) yeeey, fett kul :D jag tror aldrig jag har vart där. Jag ska ta me min stora sverigeflagga å täcka över huvvena på alla som sitter breve mig x) hahaha. Nej men jag kanske tar med mig en liten flagga. Ska bara fråga Lollo först ifall hon skämms över mig då :P hahahahaha. Baaah jag har lite damp nu tror jag.

Jag hatar att sakna. Det är jobbigt. Men jag försöker att inte tänka på dig. Det går bra rätt ofta tror jag.. Fast inte på kvällen ^^ men men.. IMORN SKA JAG TILL GRÖNAN! det ska bli kul å jag ska ta bilder :P ohyeah^^ Nu orkar jag inte skriva mer,... Puss på er allihopa ;D<33

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag skulle aldrig skämmas över dig! Jag blir stolt över dig när du gör störda saker! :P Jag brukar ta åt mig en del av äran och tänka att jag får dig att bli sån...:D hehe pusshej på dig

Postat av: Carro

haha x) det är kul att ha kuddkrig.. jaa adam vad faan fängslad framför tv :P

2006-06-20 @ 17:10:50
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Klara

sakna är det värsta som finns...

2006-06-21 @ 02:30:28
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback