Dry your crying eyes.

Är så jävla förrvirrad, vet inte vad jag ska göra.. orkar bara inte försöka mer. åhh

Saknar dig hela tiden. Du betyder så jävla mkt för mig så det finns inte. Vill träffa dig igen.. bara EN sista gång:(

happ, vad gjorde man igår då. Gick upp vid halv elva.. Jag å Josse åkte till bergvik å träffa Adam där, sen kom Carro å Martina å sen kom Lollo. Fast det var typ kallt jag vill att det ska bli varmare:P som det var i måndags,. Jag tror det var då. men iaf. Sen vid 6 åt några stycken på pizzan, det var gott utom kanterna. JAG HATAR KANTER! blääää:P  sen drog vi hem till Carro det var trevligt men jag var så himla trött. Låg typ å sov i hennes pärons säng å sms:ade lite med Ellinor. Fast vi drog hem rätt tidigt å när jag kom hem så hade jag blivit skitpigg (eller övertrött kanske) så jag satt vid datorn å var lite allmänt flummig :P Gick iaf å la mig vid 2-halv 3.. Jag hade inte vaknat på hela natten å så ringer mamma å väcker mig vid kvart i 12! När jag för en gångs skulle kunde sova ut så väcker hon mig den lilla skiten:P Jag hade satt ett påslakan över mitt lill-fönster så det inte är så ljust ådet hjälper ju fan!! AAH, i veckan ska jag sova ut som fan. fast iofs. man kanske vill njta av vädret ifall det är nått väder. Sen ska jag till grönan nästa vecka ifall folk vill följa med? För barnbidraget kommer ju:D  ohyeah.

Men nu ska jag gå  keka frukost. Hejdå (L)


Kommentarer
Postat av: Louise

barnbidraget kommer? Oh yeah då följer jag med! kram på dig

Postat av: Tove

jag hänger med till grönan.. hoppas föer gör det oxå :P

2006-06-18 @ 23:01:19
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback