Du har alltid funnits här, det uppskattar jag

Heeejsan. Har vart me Lollo å Martina nu på kvällen. Det va roligt :D först bada vi i bergvik! Det var jätteavrmt i vattnet men sen när vi gick upp höll vi på å frysa ihjäl så vi cykla hem till mig. Martina satt vid datorn å jag å lollo rita gubbar på våra magar å berätta hemlisar. Sen prata vi lite om EMOKID oxå ^^ host. Ivf. nu ska vi inte va taskiga ^^ Annars har jag väl inte gjort nånting. Jag måste typ duscha nu. Åh det är så jobbigt att lämna datorn. Min älskling. haha. Jag borde söka hjälp för mitt databeroende. Men vafan. Jag lider ju inte utav de. Juste PIPPI! -Lider du av fräknar? -Nej. -Nej? men du har ju hela ansiktet fullt av dom!  - Ja, men jag lider inte utav dom. hahaha. Yeah Pippilotta viktualia rullgardina krusmynta efraemsdotter äger :D (jag är inte osäker på hur man stavar hennes namn)

Nej, nu måste jag sticka. KANSKE skriver mer senare. Ciao

Kommentarer
Postat av: Louise

Pippi är en fin förebild! Vi borde tagit kort på våra magar. Har din gubbe försvunnit nu när du duschat? bice

2006-06-15 @ 09:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback