Du sa att det va vi två men du ljög för du gillar inte mig, fy faan (8)

haha, min rubrik kommer från the pojksnopps! nu sitter jag här med fanta å chips. Jag gillar inte fanta så mkt men om jag dricker cola så kan jag inte somna å det är lite trist.
Vad har man gjort idag då? Jag minns inte :S Asså ärligt jag fick sånt där ryck idag att jag inte minns nånting alls. Det är skitläskigt. wattaaa.. Jag minns att jag å Lollo va i bergvik men vad i helvete gjorde jag innan de?? NU minns jag. Först träffades vi några på stn. Sen drog vi till Oskar. Typ alla ville kolla film men jag ville inte sitta inne å glo på tv när det va värsta fina vädret så jag å Lollo drog till bergvik. Vi hade med oss en stor krokodil. Den va rolig att bada med. Vi träffade Patrik, Philip, Madde, Jalle å nån mer där:P Dom åkte ut till ön på andra sidan med min krokodil :O Sen efter det drog jag å lollo hem till mig. Min syrra hade kalas så vi fick hamburgare å glass^^ det va gott. Å jag hittade Finn fem fel skivan! Låtarna på den äger^^ haha. På kvällen var vi värsta gänget i centrum. Sen gick vi till fotbollsplanen på gymnasiet. Det va lite kul :P Vid halv 11 eller nåt drog jag, Martina å Lollo till bergvik å bada. Det var varmt som arsle i vattnet men luften va kall så jag frös ändå:( det var synd. Sen åkte jag hem å nu sitter jag här.

Helgen har gått skitsakta! cooooooolt. Öhj många O:n asså^^ OH BILLY (8) Nu ska jag göra mig iordning inför natten så jag har det gjort, Pussåkram, Jag älskar alla mina kompisar sååå mkt. Puss på er! ;D


Kommentarer
Postat av: Carro

jag älskar dej meed

Postat av: Louise

Ja alla älskar dig ditt ditt DITT kommer inte på nått bra ord!! Du är bäst bara så att du vet!puss och kram

2006-06-19 @ 11:17:12
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback