:(

hela min jävla sommar är förstörd!! allt blir bara sämre! faan. JAG ORKAR INTE! jag vill inte ha det såhär. Känns som jag har förlorat en syster. jag fattar inte vfr jag skriver för det går inte att förklara hur mkt jag saknar dig. Tårarna slutar aldrig rinna.. det är helt jävla sjukt. Varför ska det bli såhär? Jag älskar dig hur jävla mkt som helst. faan, det här funkar inte :(

Kan inte sova.. ligger bara å tänker på dig... då du fanns för mig. Tänk alla timmar vi har pratat.. om allting, om allt som var svårt.. hela livet. Du lyssnade på allt jag hade att säga och när jag var ledsen fick du mig alltid att le.. Lyssnar på friends forever.. så jävla fin låt.. ska väl försöka sova nu..hoppas jag aldrig mer vaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback