haaopp

Vart en rätt trevlig å soft dag ida (: (utom vissa undantag) ..Gick upp vid typ 12-halv 1 för att mamma väckte mig å sa att dom skulle till kolgrillen å keka lunch. Så jag sa att hon skulle köpa hem till mig. Medans jag vänta gick jag ut å spela kubb med brorsan. Gissa vem som vann överlägset? Jag såklart ^^ Sen ringer jag till mamma å frågar om hon kommer nån gång..då säger hon att hon inte har köpt nån mat! Fett sur jag blev. Så jag gick in å åt macka å satte mig vid datorn. Gick in på gymnasiesidan å såg att jag kommit in på natur! Jävla ångest jag fick! Börja typ böla :/ Fast jag har pratat me carro på msn nu å  vi ska typ plugga tsm å så (: Tack gumman<33 ivf. Sen åkte jag å bada med Lollo det var fett kallt i vattnet å det har blivit ännu mer alger å sånt nu :S uewh ^^ men iaf. Efter de åkte jag hem å åt korvstroganoff. Sen gick jag till stn å mötte Carro. Vi skulle typ ringa folk men alla verkade vara upptagna. hm.. typ alla ljög för oss XD så vi ringde till Patrik å var sura å då kom han. Så vi tre åkte hem till honom och åt i hans heftiga kök! haha. Sen kom Dan över så då var vi 4 (: vi tänkte typ sitta hos patrik ha lite kul men sen kom han på att hans brorsa skulle komma hem närsomhelst så vi var tvugna att dra fort som attan. Så då drog vi hem till mig å kolla på tv å hoppa studsmatta. Sen ville Carro lära sig å köra cross så vi åkte ner till parkeringen vid stn å jag la mig på vägen å sov medans hon försökte lära sig x) Tillslut skussade Patrik iaf hem mig ^^ Jag älskar att åka på hans moppe. Det e fett soft ju (: utom när man sitter längst bak å det vibrerar som fan XD huu det e hemskt =P  ivf. det var min dag de ^^ eller juste. Fick reda på av mamma att vi ska vara bortresta typ resten av sommarlovet!! WOHO. superglad man blev av atthöra de :/ Jag ska vara med min familj i 3 veckor typ!!! Fatta jag kommer dö av tristess :( buhu! men men.. jag ska nog sova nu. Ha de bra allihopa vi syns imorn! puss å kram<33

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas verkligen att jag oxå kommer in på Tullinge !! vadfaan alla ska ut och resa det vill jag mee ju !! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback