Hej hej så hemskt mycket hej

 
My baby <33 Om du hade vart me från början hade sverige lätt vunnit ;D Kolla bara hur lätt han tar bollen från den där negern! DU ÄGER! ;D


Igår var en trevlig eftermiddag/kväll.. egentligen var inte eftermiddagen så trevlig för SVERIGE LOOSA! :'( så nu e dom ute ur VM.. jag vet inte óm jag ska heja på brasilien eller portugal. jag tycker iofs att det är nån annans tur att vinna VM nu istället för brassarna som vinner hela tiden typ. Så däför hejar jag from nu på portugal och ronaldo ;D Sen på kvällen var jag med Martina, Josse, Madde, Tessa, Oskar, Jalle..tror de va dom..sen kom Patrik (: Sen vid 11-12 drog jag, Martina, Josse, Oksar å Jalle hem till mig å skulle kolla på film men jag satt vid datorn å snacka me Julia så hon kom hit .. jag, hon å Martina satt å diskuterade folk i skolkatalogen så dom andra gick hem då satt vi tre på mitt rum å drack nån äcklig sprit :P eller dom drack för jag känner mig lite patetisk när jag dricker med 2 pers. inne på mitt rum. Det ska ju va fest vafan ^^ så jag drack inte så spec mkt :P men men det var trevligt å prata med dom även om jag va fett rädd att min morsa skulle vakna å höra samtalet eftersom att vissa *hostmartina* pratade lite högt :P Vid 2, halv 3 var jag tvungen att sova fär jag skulle upp tidigt imorn men jag kunde inte somna så jag låg å tänkte i 2 timmar sen somna jag..  Sen vakna jag igen vid 9..trevligt trevligt :P

aja, orka skriva mer ^^ Pusshej

Kommentarer
Postat av: Martina

ah jag kom på de jag med sen att det var lite patetiskt. jag spydde som en gris, igen.....

Postat av: Carro

haha ^^ dricka på ditt rum jo det är patetiskt.. Bara ni inte blir alko-människor nu så är jag nöjd med ert drickande..det där lät konstigt iaf..Puss på nosen

2006-06-25 @ 19:02:34
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Patriot

Jag är en hängiven nationalist som älskar mitt fosterland Sverige. Men jag äcklas av de bloggar och bloggare som förpestar vårt vackra land med rasistiska fördomar och uttryck som "neger". Sådant hör hemma i Kazakhstan, inte i vårt vackra, civiliserade samhälle.

2006-12-19 @ 01:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback