jävlaskithelvete

just nu är jag skiitstressad! över massa småsaker men iaf. Dessutom är jag ledsen hela tiden nu.. fan vad jag hatar det. Men typ alla vet ju vfr så... jag är INTE deprimerad igen! Vet att jag var skitjobbig då men det kommer inte tbx. Nu är det bara en sak.. ivf. borde inte vara ledsen nu.. borde njuta dom sista dagarna men jag kan bara inte.. tänker på de hela tiden. :( men skit samma.. ska inte sitta å skriva om massa crap.

Var i stan idag köpte ett till par skor. Fan asså nu får jag inte köpa fler ^^ å nu är jag fattig på köpet ^^ men men.. får väl tigga av päronen. Om jag typ städar trädgården eller nåt. Måste ha typ en femhundring till lite vad som helst x) juste. Åsa skulle ju köpa cykeln!! men pappa säger att jag måste lägga dom på en ny.. :( asså bajsa! men men.. hinner tyvärr inte skriva mer. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hehe, cool blogg. Hittade den när jag sökte efter "Kebabrepubliken" på Eniro.se ^^

2006-06-11 @ 00:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback