Syr en sicksack söm över allt som vintern gömt, över allt som hjärtat glömt

yey, kom äntligen in på den här fittbloggen. ivf. Vaknade 20 i 8 imorse av att oskar ringde å fråga om jag ville ha skuss. Egentligen hann jag inte men jag orkade inte gå så jag jallade som fasen. hann nästan. Om inte Oskar hade glömt värktabletterna hade han fått vänta =P Språkmorgon. Uh segt. Sen hade vi svenska. Det var oxå tråkigt. Jag är tycker inte skolan är så jobbig längre. Men lektionerna är så grymt tråkiga! Asså jag lovar, nån dag kommer jag få ryck. Nu när jag sitter på lektionen så känns det som jag kommer explodera när som helst. Får lust att bara skrika rakt ut hur jävla trist det är! Fy faan. Till lunch  fick vi köttgryta. Tror ni inte att jag lyckas doppa min mp3 i den jävla geggan när jag ska sätta mig så den kladdar ner min tröja?? fookelifookfook. Sen på lunchen fick jag dampgarv. Det var fett roligt. börja grina å kunde typ inte andas. Sen skulle jag gå å snyta mig men när jag ställde mig upp börja jag garva ännu mer. HAHAH. asså ärligt. Ett gott skratt förlänger livet. Vafan, jag kommer leva tills jag blir 100 ^^ Efter lunchen hade vi slöjd. Det var ganska jobbigt för jag var tvungen att sy mkt å vi lyssnade på en dålig skiva. Sen hade vi SO. kollade på värsta språket. fett kul! -Vart bor du då? -I stora stjärtvecket :D .. yeeah (Y)

Efter SO:n fick vi gå hem men som vanligt pallar inte jag så jag var kvar i skolan till halv 3. sen går jag till station. å väntar på tåget som kommer 10 över. Vid hel ringer Eva å frågar om hon kan jänka. Hon hade nog haft det roligare hemma x) Jag red Mullan å hon va skiiitseg. Jag tror hon va lite hängig :( Hon brukar alltid vara framåt å så men idag gick hon bakåt x) nej men ingen bjudning alls typ. det var tradigt. Imorn ska jag rida Etyd klockan 5 ^^Läängtar! Å jag ska rida me Patrik, Han är ap-shysst! ^^

annars har jag inte gjort så mkt idag. När jag kom hem åt jag macka å kollade på Vänner. sen gick jag ner till Åsa ett tag. Hon har lite problem med Felicia. Hon rymmer hela tiden. Idag hade hon tydligen rymt 4 ggr. Varav en gång på Ikea x)Nu sitter jag här å är skiiittörstig. Måste gå å dricka. Ses imorn alla(inte alla men ändå!) Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback