tack för alla kommentarer ^o)

hejsan, ikväll har jag varit med Martina å Lollo. I början var vi med Patrik oxå men vi grovmobbade honom så han blev lessen å åkte hem.. naaw. jag å Lollo bakade nergerdeg medans martina satt vid datorn. Vi skulle vara elaka å spara pyttelite till henne men hon var tråkig å ville inte ha de sista så vi åt upp det oxå :P Sen drog vi hem till Martina å kollade på frankenstein! haha skum film alltså ^^ Vid halv 1 eller nåt gick jag hem. Det var rätt skönt men jag blir alltid så varm nör jag kommer in. Det är lite retligt. ivf.. jag drack lite vatten å så satte jag mig vid datorn =P spenderar väldigt mycket tid här känns det som. Men vafan jag trivs här ^^ har precis mailat Maria.. kommer säkert ta tre år innan hon svarar för hon har inte internet hemma -_- bajs.. Apropå det så mailade Åsa mig idag (: det var lite kul ^^ men men.. annars har det väl inte hänt så mkt. Längtar tills på måndag! (: Den 7 juli ska vi till skara sommarland om det blir fint väder. Det är tråkigt att va där utan kompis :/ baaah. Förresten, nångång kanske vi skulle till västkusten å mamma sa att om det skulle bli så så kanske jag kan ta me en kompis :D Hoppas de blir så..

farmor är sämre igen å pappa har inte sovit på typ några dygn å han är helt trött..det var läskigt att prata med han i telefon :( Pratade med farmor oxå.. det var hemskt. Hon hade nån syrgasmask på sig å hade skitsvårt att prata. Pappa har sutiit hos henne hur länge som helst. Mamma fick tvinga honom att gå å lägga sig å sova. Fan allt är så hemskt :( Ingen vet vad som kommer hända, det kan bli bättre eller sämre.. det kan gå skitsnabbt eller ta en evighet. Går inte att veta.. Hon hade ju precis blvit bättre. Sen ringer dom från sjukhuset å säger att det blvit sämre igen :( faan. vad vet jag, det kanske är dags för dig att somna in :/  men då tänker jag på farfar, han älskar ju dig hur fan ska han klara sig? åhh allt är bara så jobbigt å pappa ringer hela tiden utan att ha nåt att säga. Frågar bara vad vi gör å hur det är hemma å sånt. Varför sover du inte för i helvete?!?! låter som en helt annan person :(  Jag vill bara att allt ska ordna upp sig. hur det än går så vill jag ändå att det här ska sluta. Jag orkar inte gå omkring å bara vänta. Varför är det så långdraget? Du har legat i en jävla sjukhus säng å haft svårt å andas i 2 veckor! Först dåligt, sen bättre sen sämre igen. Det måste ju bli bra vafan. Du kan inte försvinna nu.. Jag har redan förlorat en jag älskar ..snälla inte du också... pappa säger att jag har den största platsen i ditt hjärta å du vet inte hur glad jag blir när jag hör det<333 Älskade farmor, jag vill ha dig kvar!

usch.. orkar inte skriva mer.. Kram å puss


Kommentarer
Postat av: Touya

*Grovmobbad och åkte hem* Mera som att jag inte ville börja bråka på riktigt med er som ni verkade på väg till att göra, så jag åkte hem istället.

2006-06-24 @ 12:37:08
Postat av: Louise

Vet hur det känns..det där med sjukhus och sånnt...hoppas att hon kan få bli frisk snart.. älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback