tomhet

Jag är bara tom. Saknaden är större å den går inte längre att beskriva med ord. Känner mig helt jävla patetisk men samtidigt vet jag vfr jag känner som jag gör å borde inte känns mig patetisk egentligen. Men jag kan inte låta bli.

Kom hem idag. egentligen skulle jag åka hem imorn men det fanns inte biljetter utom på såna där söliga tåg som tar typ fem timmar. Så jag var tvungen att åka hem idag istället :( jävla fuck. Fast jag åkte iaf på kvällen. På dagen var vi å badade. Det var fett kallt x) eller okej, det var 23 grader i vattnet men när man gick upp var det ap-kallt. Jag satt med 2 handdukar å en tjocktröja å höll ändå på å frysa ballen av mig x) haha. Men det var kul ändå. På tåget hem hände inget speciellt. Jag satt å läste lite å lyssna på musik. rätt skönt faktiskt.

Nu ska jag lägga mig å läsa. Vill sova. Fast jag kan ändå inte somna.. fast när jag väl sover så sover jag som en gris å det är fett skönt att slippa tänka ^^ men men.. ha de bra alla. Pusshej <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback