Vill inte tänka, vill inte känna

Glädje, sorg, rädsla, hopp.. fan vad mkt känslor jag har nu :O  Snälla, säg mig att det här kommer gå bra.. Borde vara tillräckligt stark för att klara av de här vafan -_-

Vaknade å trodde att klockan var 8 å tänkte typ: neej jag måste gå upp snart..sen kolla jag på klcokan igen å såg at tden bara va 7 så jag ba: yees jag kan sova typ skitlänge till. Sen höll jag precis på å somna så kommer mamma in å säger att jag måste gå upp för vi ska sjunga för julle :@vafaaaaan. Hon kom in typ en kvart efter att jag insett att kah kunde sova typ en å en halv timme timme!

sitter å lyssnar på sorglig musik -_- shitt vad jag känner mig emo (kan ska skriva upp det där uppe? :P)

Happ, igårkväll var jag hemma hos Carro, Vi kolla på första halvlek men matchen va så seg så vi satte oss vid datorn. Sen ringde jag viktor för jag hade tråkigt :P frågade om han skulle ta me stereo å det skulle han :D Sen när vi satt där me Viktor i andra änden så gjrode sverige MÅÅÅL! Så vi typ börja skrika å dansa ^^ yeeah det va coolt. Sverige är inte sämst längre :D wohoo..vid elva åkte jag hem å jag kom hem typ 10 över. Åkte på typ 8 minuter!! Fan ap-fort ju! ohyeah

Gud, jag kan inte äta :/ värsta klumpen i magen. Kommer inte få ner ett skit. Men kan ju alltid dricka juice typ. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Hejdå. Ses idag några stycken iaf ;) Älskar er så mkt!! 9B, kommer alltid minnas er (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback