Faan

Jag älskar dig, jag saknar dig, jag kan inte leva utan dig! En plats i ditt hjärta skulle betyda så jävla mkt för mig. Att bara betyda nåt! Det går inte att beskriva med ord hur mkt jag älskar dig. Det hugger fan som knivar, bara att kolla på dig. ändå kollar jag så ofta jag bara kan. Att älska dig gör så jävla ont. Orkar inte bry mig om något annat. Jag vill bara va me dig. Vill ligga mot ditt bröst å höra dina hjärtslag. Bara när jag är med dig känner jag mig trygg. Du gör min dag värd att gå upp för . jag är glad att du finns för mig även fast jag egentligen inte betyder något för dig. Men hellre det än att inte få vara med dig alls. Jag vet inte hur jag ska klara mig i höst när vi inte kommer ses längre. DU ÄR MITT ALLT! hela min jävla värld. jag tänker på dig dygnet runt! Du finns i mina tankar hela tiden. Kommer aldrig kunna glömma dig. Det går bara inte. Trodde jag hade upplevt kärlek förut men tydligen inte. Visste inte ens att kärlek fanns förräns typ ett halvår/år tillbaka. WORDS CAN'T SAY WHAT LOVE CAN DO! Älskar dig så sjukt mkt. fattar det inte ens själv. </3  .. fanhelvetesjävlaskit!! (U)(U)(U)(U)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback