hej hej

sitter här i skolan å har tråkigt:O.. fast vi har gympa snart.. det e kul =) Vi hade just engelska.. jag jobbade typ ingenting det va kul :) jag å carro pratade med 2 fyror som hade blvit utslängda från slöjden :D hahaha de va  roligt.. asså jag skriver inte så roliga saker nu ... bajs. men orka jag vet ändå inte vad jag ska srkiva så jag kan lika gärna sluta skirva nu :P men orka ändå... idag ska jag ut å jogga efter skolan det ska bli roligt.. tror jag hoppas det inet regnar der e lite jobbigt.,. faktiskt.. jaaaa idag kommer OC =D det e fan braaaa ... jag e besatt av ett par skor i södertälje.. dom e aaaaaaaaaas-snygga :D fast jag tror att jag redan har sagt de! men men :P skitsamma =) hoppas jag får dom när jag fyller år :D (A) hahaha

aja pusshej (L)

Kommentarer
Postat av: caroline

hahah =) o.c är bääst :P.
jag vill oxå ha ett par skor :P jag kommer inte vara här när du fyller år =( jag får ringa dig ist =) puss och kraam

2006-03-29 @ 10:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback