I can't handle the feelings..

Att jag älskar dig vet du redan men varför kan du inte förstå? Hur jävla mycket jag tycker om dig?
Iofs. kanske för att jag bara inte kan förklara! Men om jag säger att jag kan dina telefonnummer,
din adress, dina arbetstider, kan rabbla upp typ alla dina kläder, jag kan ditt personnummer, jag
vet vad du gillar för mat m.m m.m. Dessutom sparar jag alla dina brev å mail i evigheter,
jag kommer ihåg våra konversationer i veckor och t.o.m. månader framåt, jag gör ALLT precis
allting för att få träffa dig! Finns det någon som förstår hur man kan älska någon så mycket utan
att vara kär? Jag har fortfarande inte beskrivit hur mkt du betyder för mig. Det går inte!
Jag skulle ge upp allt för att vara med dig. Jag skiter t.o.m. i skolan för det enda jag vill är att
vara med dig. Om jag inte får vara med dig är mitt liv inte värt att leva. EXAKT så känns det.
Förstår du ifall jag säger så?
Faan vad jag saknar dig! Jag gråter varende jäävla kväll för att jag saknar dig så sjukt mkt..
Jag vill bara betyda något för dig.. men jag gör antagligen inte de.. varför skulle jag?
JAG STÅR INTE UT MED DET HÄR! Jag orkar verkligen inte. Om det här är kärlek vill jag aldrig
mer älska någon. Det här låter grymt och elakt men jag älskar dig typ mer än ALLA andra. Jag lovar,
jag skulle ge upp min familj för dig. Om jag säger det till dig kommer du inte tro mig, jag vet de.
Men det är sant. SÅ mycket älskar jag dig. Det finns fortfarande känslor som inte går att förklara
med ord. Man måste uppleva det själv för att förstå.. jag vet inte om du har upplevt det nån gång..
Om du hade gjort det borde du förstå.. För jag har varit kär, jag vet hur det känns, jag vet hur det
är att vara olyckligt och lyckligt kär. Jag är inte det nu. Jag älskar dig MER! jag fattar inte
själv hur det kan vara möjligt. Jag vet inte om jag klarar av att känna så här länge till.. Det
gör så jävla ont! Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv när jag saknar dig som mest. Får
lust att bara springa hela vägen hem till dig och skrika i ditt jävla öra att att jag ÄLSKAR dig!
bara för att få dig att förstå. Iofs. kanske du skulle förstå om jag sa det här men jag vågar
ju inte. Du kommer bli rädd. Jag vet det..Mitt liv ligger i dina händer.

HELA MITT FITTLIV ÄR FÖRSTÖRT!!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tove, du skrämmer mig verkligen. Du beskriver alltid exakt mina känslor, fast du är bättre på att formulera det. Jag vill så gärna hjälpa dig att få ordning på dina känslor men jag vet ju själv att det inte går.

2006-03-31 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback