J*vla demoner eller vad ni är. LÅT MIG VA!

snälla, va tysta. Jag bryter ihop. Jag står inte ut med era röster. Snälla, va tysta. Jag ber er låt mig få leva. jag ska skärpa mig. Låt mig bara leva ett normalt liv. Jag hör er hela tiden. Kan ni inte försvinna ur mitt liv? Spelar ingen roll hur hög musik jag har. Ni fortsätter tracka mig. dygnet runt. Jag kan inte få er att försvinna. kan inte inte bara vara tysta för ett tag. snälla ett litet tag. HÅLL KÄFTEN!!!! Jag står inte ut med er. Ni driver mig till vansinne. Jag kommer bli förbytt, ni tar över min kropp. jag har ingen kontroll, ni tar över mig. varför gör ni så här mot mig? Vad har gjort för att bli straffad? vad ska ni göra med mig? Snälla, låt mig leva. sluta förfölja mig. Försvinn ut ur mitt rum. Ur mitt liv. Vad ska ni göra med mig? Vad ska ni in i min kropp å göra? Vad händer med mig? Om ni nu är så pratglada så snälla berätta! Jag måste få veta. Är det här slutet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback