kärlek till skor

Mina nya skor är underbara :D Älskar dom verkligen. Västen är inte lika perfekt men den duger :P haha. Var å shoppa lite me mamma efter besöket på BUP för vi behövde faktiskt de! Jag störde mig aaaaaas-mkt på den där läkaren. asså seriöst. t.om-. min mamma tyckte hon var skitjobbig å tro mig det tar ett tag innan hon blir irriterad! Hon ba (min mamma asså): Guuuud, vilken trög person! Asså jag blev skitirriterad där inne.
hahaha. Blev jag me. Kändes som jag kokade inombords. Hon var SÅÅ jobbig. jag var typ as-sur på henne hela samtalet å hon fatta inte vfr :P Hade lust å slå till henne på käften å skrika: PRATA SNABBARE FÖR I HELVETE!!! hon var trögfattad, trögtänkt, å trögpratad :P hela hon var en trög kärringjävel!  herregud. jag måste verkligen ta ut mina agressioner! (hur fan stavas de?) iaf. jag kan sätta ¨på lite hårdrock ^^ alltid skönt. yeah : )

Det var faktiskt en trevlig eftermiddag utom min ilska mot kärringen. Fika å shopping : ) Myspys ;D å slapp sista lektionen oxå ju! höhö.

Vet inte hur jag ska göra.. Klart att det kanske e bra om jag kan sluta stressa upp mig å sånt men å andra sidan om jag väljer att låta bli sålsipper jag åka å prata me dom nån mer gång ^^ .. vet inte ska prata lite me Maria imorn å fråga vad hon tycker : )  

Nu ska jag lämna min käraste blogg å logga in på luder! Pusshej grötpastej :D

Kommentarer
Postat av: carro

jag vill oxå ha nya skoor !!!

2006-03-20 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback