Livrädd för att leva, dödsrädd för att dö..

Asså bajskaniner! den enda rymde för typ flera timmar sen ur det där jävla hålet som blir större å större.. Den anda satt inne i lilla rummet helt stilla å stirra in i väggen å åt ingenting! Dom brukar slänga sig över maten :( Men nyss var vi ute fånga den.. Julle å mamma leta i två timmar förut men nu passar det minsann att komma ..idioter

Hah, fett kul i stallet idag som vanligt ^^
Martina: asså han har mjuk mun men asså hård...du vet
Linda: Snopp! :D
hahahahha, fan höll på å garva ihjäl mig! hade nog sötningsmedelskick om man kan ha de :D Drack 2 st. light läsker :D En cola å en fanta :P haha höll på å kissa på mig sen :D

I skolan vare skit som vanligt. pallade inte gå på franskan.. är ändå så usel.. å säg inte: "Du är inte alls usel, skärp dig nu!" Jag känner mig usel och ingenting kan ändra på de... Jag menar allvar när jag säger att jag inte orkar plugga. Jag orkar verkligen inte! Jag bryter ihop å jag kan inte koncentrera mig å bajs å skit.. Imorn har vi NP i engelska.. kommer tappa kontrollen jag lovar :( F i t t a!!!

Imorn har vi gympa : ) wie! Det e faktiskt roligt. hoppas jag e hyper imorn oxå.. kan bli de när jag e nervös å skit :P Blir(eller blir å blir, beter mig som om jag e) glad när jag egentligen mår as-dåligt... jag e lite speciell.. 8-) 

Nu ska jag duscha! pusspuss!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback