Mössa fin ^^

Tjo len :) var tvungen att gå upp vid halv 10 för att köpta en väst.. hittar man nån eller ? Nee, självklart inte så jag gick upp ridigt helt i onödan :( .. haha men jag hitta en fett snygg mössa.. eller snarare keps. jag vette fan vad dom kallas.. :) men den fin. Brun.. hehe.

Idag ska  vi ha typ släktmiddag :/ jippi! Men sen ska jag nog kolla på melodifestovalen me Åsa ^^ om jag pallar kolla på hela. 2 timamr me sopig musik :/ Schlager e så dåååligt! blä på de ^^

Jag har börjat lyssna lite på sån där dålig musik som du lyssnar på Ahmed. Men jag måste erkänna att det e ganska bra :P haha.

haha idag på ett fik i södertälje var de en mobil som ringe as-länge å alla där inne blev värsta irriterande. sen när det hade ringt typ 3 ggr så kom Åsa på att det va hennes mobil xD haha så jävla kul. Hon tyckte det va skitpinsamt, höll på å garva ihjäl mig :P haha

Ska dra nu! pusshej


Kommentarer
Postat av: Lollo

haha vad roligt det där med mobilen : ) södertälje är så sopigt affärerna har bara öppet till 1600 på helgerna. jag var också där idag och badade med carro. puss älskar dig gumman :D

2006-03-18 @ 19:09:04
Postat av: Martina

Hih jag var med där idag XD Jo jag vet min musiksmak äger er allas :D

2006-03-19 @ 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback