Muu

Joggade 2.6 km på isen. Det var ganska jobbigt faktiskt :P men jag gick typ ingenting.. det e bra.
Nu sitter jag här me byxor å bh xD måste vänta på att min tröja ska torka.. den hänger i torkskåpet. höhö kul va? :P inte.. jag är lite flummig och det känns som att det här inlägget är ganska meningslöst. Men det ska bli fett roligt ikväll iaf. Juste undra om folket har sbnackat me Patrik..? ska kolla om han e inne på msn.. vänta lite...det va han inte! mupp skalle .. vänta han kanske har blockat mig! den jävlen. Ska fråga Klara om han e inne.. vänta lite.. han va inte inne.. om han inte har blockat Klara oxå :O vänta lite :P nej jag skojja bara
hahahahahahahahahaahha kul va? :S inte,... muhu! Maria, du har har förgiftat mig :P men jag älskar dig ändå. hahahaha. Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback