:O

vad har ´jag gett mig in på? sjunga solo? hallå e jag knäpp eller!? Nån som vill sjunga med mig ? :P jag kan sjunga de nu men skämmigt ändå.. kommer sjunga fel när jag ska sjunga för annat folk än mig själv.. bajs.. tror inte jag vågar.. dessutom har hon värsta gnällrösten då.. ska jag sjunga så eller med vanlig röst? ingen aning fan :S mamma :P

Jag saknar Maria =/. Ska krama ihjäl henne imorn =) fast då får jag aldrig mer träffa henne de skulle ju va lite synd :/ men men =)

orkar inte skriva mer nu :P jag e tråkig. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Solot karar du galant Tove! Och krama inte ihjäl Maria, inte helt iaf. ;)

2006-03-28 @ 15:12:04
Postat av: Lollo

Nu behöver du inte oroa dig (så mycket iaf) för solot. För jag kommer ju hjälpa dig!!

2006-03-28 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback