rubrik?

asså jag stör mig på att jag måste komma på en rubrik varenda jävla gång jag ska skriva i den här bloggen det e faktiskt ganska irriterande!

iaf. Idag var det skit i skolan som vanligt.. fast det va ganska kul på hemkunskapen!

Efter skolan satt jag på fiket me Martina å Andre. det var trevligt sen gick jag hem till carro å skulle hjälpa hon me svenskan men det blev inte så mkt gjort :p sen följde jag me hon till gympan. Det va faktiskt ganska kul att kolla på : ) åt en glass där oxå... :/ hehe. .

Jag tror jag ska sova nu.. måste upp klockan 7 imorn. bajsa.. måste g¨upp så tidigt för att komma till skolan å få ångest å må skit.. hm verkar fett onödigt att gå dit eftersom jag ändå inte får nåt gjort där..

Aja, godnatt puss

Kommentarer
Postat av: carro

Haha :P Glass och vinter =D det är vi 2 !!
tyckte du ? det var ju as rörigt där idag :P kul att du joina det iaf :D

2006-03-08 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback