seg kväll

HUR FAAAAAN KUNDE CAROLA VINNA?!??! ASSÅ VILKEN SKAM!! JAG DÖÖÖR! HON E VÄRLDENS IDIOT JU! BOKAR HOTELLRUM INNAN FINALEN LIXOM HALLÅ?! visst ere bra med självförtroende men åååh.. inteSÅ mkt. idiot. å hon har ju redan vunnit en gång. SKIT PÅ DIG DIN LILLA SLEMPROPP!!


Tror jag ska kolla nån film eller nåt snart palla sitta vid datorn hela kvällen :P
Asså jag har haft ont i huvvet hela dagen. JAG TÅL INTE SMÅBARN FFS!

Huuuh, hur lyckas jag?! Varje dag hallå! Snacka om att jag har tappat kontrollen :S men men det löser sig alltid på nåt sätt ^^

Ska dra till tv:n nu tror ja.. eller ´snart iaf.. GODKVÄLL ;)


Kommentarer
Postat av: Klara

sov gott älskling

2006-03-18 @ 23:23:52
Postat av: Lollo

Pappa sa att maninte kunde ringa in på han andreas för att det var fel på telefonslussen så det kanske bidrog till att Carola. det är ju inte konstigt om hon vinner ifall man inte kan rösta på dom andra :P

2006-03-19 @ 15:43:12
Postat av: carro

men hallå Carola ska ju vinna !! vill vi inte att vi ska gå vidare till finalen lr ?? =P

2006-03-19 @ 15:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback