Solbrillor ^^

Har nya nu. jag tkr dom e fina. haha. ganska stora oxå. Swen fick jag tröjorna av mamma! Dom e fetsnygga sen ska jag köpa en spec jacka på en affär där.,. den e typ lång me ett skärp runt. röd tror jag eller kanske svart ^^ får se.. å sen ett par heta skor på din sko! yeah fett : )

Undrar om alla skulle göra nåt ikväll...? jag vill inte sitta hemma helt själv hela kvällen det verkar treåkigt.. kan ju alltid hitta på nåt me min Klaragumms om hon inte har nåt emot de ^^ men men.. måste städa klart mitt rum men jag orkar verkligen inte! Så jobbigt .

var tvungen att gå upp typ 9 idag.. dfr e jag lite trött.. men om jag inte hade gått upp då hade jag inte fått tröjan å det hade vart lite synd.. :/ me nem ndet e ganska bra... en lång dag.. tror jag ska till hööks me pappa sen ^^ men dom har bara fula grejer där.. fast ifs. ett par snygga chaps finns. ska tjata lite men skorna där e fuul fula! anw. det blir säkert bra.. kan rida me mina vanliga ridkosr ett tafg till ^^ .. å jag har fortfarande ont i min skitarm. (inte skiTARM utan skitARM) höhö. Jag är uttråkad.. skriver massa skit här istället.. jag tycker att EVA å KLARA ska skaffa blogg oxå. Å lollo, din tråkmåns du borde skirva oftare :P Jag skriver fan oftast. haha.  ibland funderar jag på att sluta svära men orka egentligen..

På onsdag har vi NP i engelska aaaaaaaah :O :O :O kommer dö!

Ska dra..Pusshej


6 DAGAR KVAR!!! =D

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Allt kul med nya stora solisar=)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback