Trött som faen

jag är helt slut. Men jag fick iaf några timmars sömn innan jag vaknade av hyper-Patrik xD
Lollo, du å jag föralltid <3 Vad hette han nu igen..? ;D

FRÅGOR
Personligt
Vad heter du? Tove
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Rasmus (om jag var kille alltså)
Vilket stjärntecken är du? Vädur
Vilken årgång är du? 1990
Vart bor du? Typ sthlm
Bott utomlands? Nej jag tror ite de :P
Flyttat antal gånger? 3 I think ^^
Vart skulle du vilja bo? Vet ej, helt ok här

Favoriter
Filmer? Tarzan =D
Låtar? Ronan keating - When you say nothing at all, Celine Dion - My heart will go on
Årstider? Vår
Mat/dryck? Mammas enchiladas, mjölk
Djur? Hund
Färg? röd
Parfym? Paris Hiltons
Tv-program? CSI!! Lätt
Sysselsättning? Stallet, kompisar : )
 


Kommentarer
Postat av: Lilla Lizzie

Nu kommenterar jag tråkigt, men jag snodde din lista :P

Trevligt blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback