When yoy breathe I wanna be the air for you

Hejsan ^^
Just nu mår jag prima faktiskt :D Min moster kommer inatt! Jag håller på å längta ihjäl mig :D Å innan det ska vi förhoppnigsvis ha glasskväll. Jag älskar  er så jävla mkt! förlåt för att jag har vart som jag har varit :( typ sur å sånt ) ska skärpa mig! Ni betyder så himla mkt för mig <333

haha, jag försov mig imorse ^^ det var faktiskt inte med flit. Jag vaknade typ 7 å så tänkte jag att jag kan väl gå till skolan iaf. Jag ska bara snooza lite så jag stängde av klockan. men sen somna jag om :S Så vaknade jag kvart i 11 =P haha. flög upp som en galning direkt när jag vakna x)

jag har inte jobbat så mkt i skolan idag.. först va ja me på halva matten. satt å prata me Martina å Joakim. Sen lunch så jobbar man ju inte precis ^^ på kemin satt jag bara där å sen satt jag å pilla me Marias hår :P på tekniken gjorde jag ganska mkt. Lödde lite saker å åt kakor :D Skön dag. Egentligen är det onödigt att jag ens kommer till skolan för jag jobbar ändå aldrig :/ men men.. kanske tar en skolkvecka nån gång å vilar upp mig lite ^^,




Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja men lite jobbar du ;P och det är inte onödigt att du kommer till skolan för om du inte kommer så är det så tråkigt : ( det gör verkligen inget att du är lite sur ibland. Det skulle jag okcså vara om jag hede en kompis som tjatar så mycket som jag gör:P jaja ha det bäst kram älskar dig

2006-03-17 @ 15:10:06
Postat av: carro

haha jooo du hade ju en öysxdag idag ;) jag hoppas oxå att vi kan ha en glass kväll !!..

2006-03-17 @ 15:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback