13 maj

Hejsan.
Jag är typ seg just nu å har ingen aning om vad jag ska skriva om.
Igårkväll satt jag vid datorn å hade allmänt tråkigt när Lollo fråga om jag skulle med ut. Eftersom jag inte hade nåt bättre för mig så drog jag till "stan" haha. Vi hade roligt. Jag å Carro plinga på hos Adam å fråga om man han ville hänga me ut. han sa ja ;O blev värsta chockad :P haha.
Men iaf. först var vi ute typ å sen gick vi hem till Adam. De var trevligt ^^ Kom hem vid halv 2.. ganska tidigt för en gångs skull .. fick ca 6 timmars sömn sen skulle jag upp å va funktionärskit på kringelloppet med Klara. det var tråkigt men lite komiskt ändå. haha. Det blev värsta kaoset på ett ställe  för konerna å de hade blåst omkull å alla körde fel så jag å Klara fick gå dit fast de egentligen inte var våran uppgift å stå där å visa resten vilken väg dom skulle åka. =P
men jag har inte gjort så mkt kul men hoppas på at tdet händer nåt ikväll :P Pusshej

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag blev också chockad.. men det var kul att han hängde med..vad gjorde ni hemma hos adam? kram

2006-05-13 @ 18:05:39
Postat av: carrooo

Jag blev också schokad :P Och Glad på samma gång :P hahaha x )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback